HP LaserJet Color LaserJet 2605dn Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LaserJet Color LaserJet 2605dn Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

netnie 23-12-2008

Deze printer in september 2007 gekocht. In mei 2008 begon de rode kleur vager te worden.
Per mail contact met de HP gezocht, niet op gereageerd, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Na heel veel zoeken de oplossing gevonden, google met de zoekzin HP Colour LaserJet Fading Fix. Het blijkt dat de blackbox met daarin de spiegels en de lasers vervuild zijn geraakt. De printer ontmanteld (4 uur verder..), de spiegels schoongemaakt en de rode kleur was weer als vanouds mooi rood. Maar een half jaar later (december 2008) hetzelfde probleem weer. Weer schoongemaakt, maar nu geeft de printer allerlei foutmeldingen, waaronder een laserfout scanner. De printer is inmiddels 4x uit elkaar geweest, print nu wel weer, maar wil niet meer goed gekalibreerd worden. Er blijven ‘randjes’ zichtbaar. Kortom: absoluut geen aanrader!

Stephan Eggermont 31-08-2008

De printer doet het uitstekend, mooie kleuren.
Over de bijgeleverde software ben ik echter erg boos. Het lijkt alsof die geschreven is door een ex-soviet marketing afdeling, met de bijbehorende kwaliteit van programmeurs en user experience. Eerst 30 seconden wachten voordat de troep opstart (hptoolboxfx), allerlei reclametroep in beeld, geen werkende redraw van het venster. De software blokkeert als ie de printer opzoekt, wat er voor zorgt dat door de time-out van een halve minuut of zo je er maar beter voor kunt zorgen dat het ip adres in een keer goed is.
Na het vervangen van m'n adsl router ben ik nu al een paar uur bezig met deze troep. Stelletje prutsers

Peddel 08-08-2008

In het begin deed de printer het uitstekend. Na ong. 1 jaar is het prisma in de printer het aan het begeven. Dit houdt in dat de rode kleur niet meer rood is aan de zijkanten van het papier. Geleidelijk naar het midden van het papier wordt het wel echt rood. Navraag bij een printerreparateur leerde mij dat dit een veel voorkomend euvel is bij deze printer.

Lajos 29-10-2006

Heb deze priner nu een aantal weken in gebruik, werkt er goed zonder te veel
geluid. Dubbelzijdig printen is fantastisch. Scherpe print en mooie kleuren.
Ben erg tevrden met deze laser printer. Prima software erbij xzodat je ook de
status van de cartridges kunt zien hoevel er nog in zit. Al met al een
aanrader.

MaartenN 07-09-2006

Printer nu 1 dag in huis. Geweldig ding, maar gebruiksgemak dus nog niet echt
bekend en het hangt er vanaf waar je mee vergelijkt. Wij komen van een 7 jaar
oude Epson Stylus 640.

Wat eruit komt, voldoet aan verwachting (tekst gewoon zeer netjes, plaatjes
voldoende, zelfs foto's op 80grs A4 redelijk). Snelheid normaal.

Op termijn eens kijken hoe het met de toner gaat en het eventuele vastlopen.
Als je veel print (> 20 blaadjes / keer per dag) wellicht een snellere
aanschaffen.